DETTE ER TØFT

Hei alle sammen. Når dere leser dette så er det ikke for og klage eller og få noe oppmerksomhet noe som helst måte. Først vil jeg si at dette har jeg aldri ville dele med noen eller at ting skal komme ut eller at ting skal bli sakt feil! Jeg håper at dere vil forstå meg at dette er utolig vanskelig for meg og være åpen om ting setter sine spor langt inne i hjerte mitt. Men som mange vet så har jeg selv valgt og dele dette helt selv. Noen ganger kan det være litt vanskelig og være meg opp alt som skjer føle meg litt sliten og lei meg😔 Selv om jeg har prøvd og snakke om det men jeg klare det ikke😔 For en stund siden så begynte jeg på mysimba som skulle hjelpe meg med og gå ned noen kg men det kan være tøft nok og vise kor mye som jeg bærer på mange kg skal bort og jeg har ikke klart og fortelle dette til så mange enda. Nå skal jeg begynne på en tabbelt morgen og en kveld så jeg håper det skal hjelpe meg og klare ting mye lettere. Skal si at jeg veldig stolt og komme så langt❤️ vær så snill og ikke døm meg eller skriv noe slemme komentar!

Hege <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg