Arbeidslyst kom treng deg på – her skal du motstand finne

Hei 🙂

Som dere sikkert kan lese på min overskrift over her så synes jeg den ville passe i dag siden jeg har lurt på kor arbeidslysten er hen for tiden? Ja det har ikke vært så bra den i det siste, dagene her men det kom vist tilbake til meg i dag. Ja jeg har vært veldig flink i dag og ryddet hus og vasket litt her og lagt sammen litt klær for dette måtte gjøres for det ville ikke gjøre av seg selv heller kanskje det ville det? Ja det skulle jeg ha ønsket at ting kunne gå veldig, fort men det gjør vist ikke det. Men ellers i dag så har jeg bare slappet av og hørt på musikk for og få tiden til og, gå litt fort ja det går ikke så fort den skal jeg si dere. Siden alt er stengt i dag så får jeg ikke dra noen plass bare for og gå meg en tur og se litt. Ja men det litt godt og bare være litt hjemme og gjøre ting her også. Men tror nok det blir en helt rolig kveld på meg i dag så skal jeg se fotball kamp i kveld gleder til det. Så skal jeg kose meg resten av denne dagen her blir nok en bra kveld det.

Ønsker dere fin Kveld og ettermiddag<3

Hege<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg