HVEM ER JENTA BAK DENNE BLOGGEN?

 

Hallo 🙂

Tenke jeg kunne prøve og fortelle dere litt om meg selv her selv om jeg ikke har gjort, det før jeg litt usikker på om jeg har sakt hvem som eier denne bloggen eller ikke? Ja nå kan dere lure på hvem som skriver her det skal få vite om litt 🙂 Nå tilbake til hvem som holder på og skrive her nå er dere sikkert spent?

 

Hei og velkommen til min blogg her kan du lese om min værdag og mye mer håper du liker bloggen min 🙂

Mitt navn er da Hege og jeg er en jente på 34 år som kommer fra Trondheim som mange sikkert vet så har jeg også en tvilling søster som heter Linn vi er tvillinger og like er vi også. Jeg liker også være med venner og, familien min.  Jeg er en veldig glad jente som liker og finne på mye rart. Dere skjenner  meg fra min andre blogg som jeg har brukt mye tid på. Noe mer jeg kan si om meg selv da tro ja jeg spiller også håndball har gjort det i snart 19 år nå og det er lenge. Kommer nok ikke til og slutte med det.

Nå har jeg fått sakt litt om meg selv håper dere blir litt bedre skjent med meg 🙂

Hege <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg