JEG HAR SAVNET OG BLOGGE HER

Hei 🙂

Som dere sikkert kan lese på min overskrift så har jeg savnet og blogger her inne har vel ikke følt meg helt sikker på om jeg kom til og, skrive innlegg her eller ikke. Ja for dette hva jo min første blogg som jeg hadde som 26 åring ja når jeg er helle 33 år gammel det må være veldig rart men det går helt fint. Litt godt og være tilbake her også kanskje jeg skal prøve og, skrive litt mer innlegg til dere. Også har jeg ofte lurt på om jeg skulle begynne så smått med og filme en video til dere jeg får nok tenke litt på det enda.

Jeg tror nok det er mange som har savnet meg på youtube må si jeg har vært veldig usikker på dette selv også.

Jeg skal prøve og, filme en video 🙂

 

Hege <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg